KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Reklama na zdražení
17. 8. 2012 / Tomáš Koloc
Jako prodavač už jsem zažil výrobky, které po slevě stály tolik, co před ní. Firma Levné knihy však tento rekord předstihla. Je charakteristické, že ona "reklama na zdražení" se týká právě knihy Hlava XXII, jejíž slavný hrdina, poručík Milo Minderbinder, proslul tím, že si během Druhé světové války založil "one-man firmu" Milo&Milo, který výhodně zpeněžovala armádní majetek, přičemž voják na místě své chybějící výzbroj a výstroje (například padáku, s nímž se chystal skočit z letadla) našel "akcii" s nápisem "stal jste se akcionářem firmy Milo&Milo".
ZDE a ZDE najdete předchozí Koutky reklamní tuposti, zabývající se dalšími reklamními prezentacemi firmy Levné knihy.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 17.8. 2012
-
19.8. 2012 / Arogantní britský ministr ignoroval právníky19.8. 2012 / Jaroslav KubaKlausův právní poradce: Restituce nejen církvím, ale i "zrádcům a nepřátelům českého národa"17.8. 2012 / Zátěžový test české demokracie17.8. 2012 / Jak by dopadla skupina Pussy Riot v Česku18.8. 2012 / Přiměřenost trestních sankcí17.8. 2012 / Je skupina Pussy Riot opravdu hrdinská?18.8. 2012 / Ekvádor je dál ochoten spolupracovat s Británií18.8. 2012 / Organizace amerických států bude jednat ve Washingtonu o nedotknutelnosti velvyslanectví17.8. 2012 / Guardian: Assange nemá právo na politický azyl17.8. 2012 / Srovnávání s komunisty16.8. 2012 / Assange pochválil "odvážný" čin Ekvádoru16.8. 2012 / Ekvádor poskytl Julianu Assangemu politický azyl16.8. 2012 / Nepřesnosti v Českém rozhlase16.8. 2012 / Každý osmý inzerát je diskriminační16.8. 2012 / Lidi před volbami vydírají podnikatelé16.8. 2012 / V Čechách skoro nikdo žádné církve nepotřebuje15.8. 2012 / Helmut Schmidt, státník, který má stále co říci15.8. 2012 / Britská vláda by měla oživit ekonomiku stejným rozhazováním peněz jako při olympijských hrách8.8. 2012 / Hospodaření OSBL za červenec 2012