KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Znáte ho z reklamy?

21. 2. 2012 / Tomáš Koloc

Zatímco v jiných částech světa někdy prokazují autoritu svého Písma svatého bombovými útoky, to naše, křesťanské hodně zlevnilo. Konkrétně pětkrát. Písmo svaté je zřejmě obtížně prodejné. Že by ale zákazníci o jeho existenci nevěděli, toho se distributoři nebojí. Všichni ho "známe z reklamy". Vyfoceno v Levných knihách.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Úterý 21.2. 2012