KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Znáte ho z reklamy?
21. 2. 2012 / Tomáš Koloc
Zatímco v jiných částech světa někdy prokazují autoritu svého Písma svatého bombovými útoky, to naše, křesťanské hodně zlevnilo. Konkrétně pětkrát. Písmo svaté je zřejmě obtížně prodejné. Že by ale zákazníci o jeho existenci nevěděli, toho se distributoři nebojí. Všichni ho "známe z reklamy". Vyfoceno v Levných knihách.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Úterý 21.2. 2012
-
21.2. 2012 / Rom Petr Torák pracuje v Anglii jako policista21.2. 2012 / V USA zemřel český novinář17.4. 2012 / Zprávy, které nemají názor2.4. 2012 / Hodně klesající tendence20.2. 2012 / Za špatnou pověst politiků média nemohou20.2. 2012 / Daniel VeselýSyrský režim má podporu 55% Syřanů, kteří se obávají vypuknutí sektářské války19.2. 2012 / Půst pomáhá proti nemocem mozku18.2. 2012 / Hospodaření OSBL za leden 2012