KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Jsme spolehlivým partnerem smrti
17. 8. 2012 / Tomáš Koloc
Reklamně-ediční tupostí může být také uplatnění reklamy v tupém kontextu. Jako je například vydání sugestivní reklamy na firmu, zabývající se dodávkami plynu, pod článkem, vzpomínajícím oběti nacistických koncentračních táborů (jejichž součástí byly od března 1942 plynové komory).
Text reklamy: "Dokázali jsme, že jsme spolehlivým partnerem," ještě podtrhuje ironický kontext, který firmu staví do posměšného světla. Otázku zda právem už ponechme jiným.
(Tato stránka vyšla v jednom českém deníku.)
VytisknoutObsah vydání | Pátek 17.8. 2012
-
19.8. 2012 / Arogantní britský ministr ignoroval právníky19.8. 2012 / Jaroslav KubaKlausův právní poradce: Restituce nejen církvím, ale i "zrádcům a nepřátelům českého národa"17.8. 2012 / Zátěžový test české demokracie17.8. 2012 / Jak by dopadla skupina Pussy Riot v Česku18.8. 2012 / Přiměřenost trestních sankcí17.8. 2012 / Je skupina Pussy Riot opravdu hrdinská?18.8. 2012 / Ekvádor je dál ochoten spolupracovat s Británií18.8. 2012 / Organizace amerických států bude jednat ve Washingtonu o nedotknutelnosti velvyslanectví17.8. 2012 / Guardian: Assange nemá právo na politický azyl17.8. 2012 / Srovnávání s komunisty16.8. 2012 / Assange pochválil "odvážný" čin Ekvádoru16.8. 2012 / Ekvádor poskytl Julianu Assangemu politický azyl16.8. 2012 / Nepřesnosti v Českém rozhlase16.8. 2012 / Každý osmý inzerát je diskriminační16.8. 2012 / Lidi před volbami vydírají podnikatelé16.8. 2012 / V Čechách skoro nikdo žádné církve nepotřebuje15.8. 2012 / Helmut Schmidt, státník, který má stále co říci15.8. 2012 / Britská vláda by měla oživit ekonomiku stejným rozhazováním peněz jako při olympijských hrách8.8. 2012 / Hospodaření OSBL za červenec 2012