KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Knihkupectví, které čůrá, směje se, pláče, spí, hýbe se a pije z láhve

28. 2. 2012 / Tomáš Koloc

Na to, že v  českých knihkupectvích můžeme co do potištěného papíru najít skoro všechno, už jsme si zvykli. Knihkupectví Levné knihy však i za toho stavu překvapilo -- podobným způsobem jako Jára Cimarman, když oznámil tah na G12, čímž se ocitl zcela mimo šachovnici... (Tuto reklamu můžete vidět mimo jiné ve vozech pražské hromadné dopravy.) Další reklamu Levných knih jsme v BL recenzovali ZDE

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Úterý 28.2. 2012