28. 12. 2006
O2:Bez kyslíkuMám silné pochybnosti o jedné položce vyúčtování služeb za mobilní komunikaci, píše Jan Petrov: Proto uskutečním PRVNÍ hovor: z mobilního telefonu na mobilní číslo zákaznického centra (*11) a nechám se přepojit na operátora. Všichni operátoři jsou obsazeni a systém mě vybízí, abych dále čekal. A tak čekám, asi 25 minut. Pak si řeknu, že to zkusím jinak: |
Současně uskutečním DRUHÝ hovor (první hovor nechávám běžet): přes Skype zavolám na pevné číslo zákaznického centra (800123456). Ani ne po dvou minutách se spojím s operátorem. Ve chvíli, kdy jsem se v druhém hovoru spojil s operátorem, v prvním hovoru čekám na takové spojení již přes 28 minut. (Pak jsem první hovor zavěsil; nevím, jak dlouho by to ještě trvalo.) Opravdu nejsem profesionální potížista. Pokud bych v prvním hovoru čekal, řekněme, 5 minut a ve druhém tři, jen bych pokrčil rameny -- a vlastně ani nezačal s uvedeným pokusem. Pokud se ale z mobilního telefonu s operátorem fakticky nemůžete spojit, zatímco přes Skype snadno, pak to značí následující: Systém obsluhy zákazníků společnosti O2 je vadný. |