Srážka Pendolina a kamionu u Studénky
Jak by měly vypadat železnice
23. 7. 2015
Před lety jsem jezdil v Německu z Frankfurtu nad Mohanem podél letiště na Kolín nad Rýnem a dále do Düsseldorfu, píše překladatel Britských listů Milan Lelek. Tam se tehdy mezi Frankfurtem a Kolínem stavěla nová železniční trať. Snesla by srovnání, jakoby se mezi Prahou a Brnem postavila rychlodráha.
Jen násypy, mosty a tunely. A vedle dálnice z Frankfurtu do Kolína. Tak by mělo vypadat řešení železnice, ne jako u nás, kde se pouze kopíruje terén a jede se kdejaké město.
Vytisknout
Související články
20.8. 2015 / Bohumil Kartous
Vlaky se jeví být budoucností globální dopravy. Jsou relativně ekologické, relativně bezpečné a dokáží být mnohem rychlejší než auto. A když k času strávenému v letadle přičtete i čas nutný k odbavení a potřebnou rezervu, na kratší vzdálenosti umí bý...
23.7. 2015
Než začnete psát o nadjezdech na silnicích přes vysokorychlostní trať, měli byste se podívat na mapu, píše čtenář Johan Vávra. Ta silnice nemá ani číslo. Takže otázka není o zajištění přejezdu, ale o tom co tam ten cizí kamion dělal. Když se podívám,...
23.7. 2015 / Radek Mokrý
Pendolino narazilo do kamiónu na přejezdu plnou rychlostí, v blízké stanici totiž nezastavuje. Nádrž náklaďáku se roztrhla, její obsah se proměnil v oblak snadno vznětlivých kapek a výsledkem byla ohnivá koule tlačená vlakem 500 metrů. Scénu jak z am...
23.7. 2015
Upozorňuji na článek s názvem "Nehoda upozorňuje na to, že se kamiony vyhýbají dálnici". Už včera se ukázalo, že kamion vezl plechy snad přímo do Studénky či jejího blízkého okolí, resp. do jedné z firem, které tam mají svůj provoz, píše čtenář Jiří ...
22.7. 2015 / Jan Čulík
U Studénky se srazilo pendolino s nákladním automobilem. Až 25 osob bylo zraněno, někteří z nich vážně. Na místě zůstali dva mrtví. Vlak dokázal zastavit až dva kilometry po srážce. Motor auta byl nalezen až 200 metrů od nehody. Na místo nehody p...