Placená reklama nemá nic společného s názorem redakce
22. 5. 2014
Pan Michal Kment se domnívá, že Britské listy podporují Babišovo Ano, protože se na nich objevuje pro toto hnutí reklama. Domníváme se, že snad čtenářům není třeba vysvětlovat principy placené reklamy. Tu Britské listy samozřejmě necenzurují, pokud neporušuje zákon. Čtenáři snad vědí, že placená reklama nemá nic společného s názory redakce. (JČ)
VytisknoutObsah vydání | Čtvrtek 22.5. 2014
-
21.5. 2014 / Rusko podepsalo smlouvu s Čínou na dodávky zemního plynu po dobu třiceti let v hodnotě 400 miliard dolarů22.5. 2014 / Korupce při volbách21.5. 2014 / Nová akademická publikace mapuje úpadek anglosaských univerzit pod tlakem komercionalizace21.5. 2014 / Jaro v Petrohradě21.5. 2014 / Vysokoškolské kurzy "nestojí za školné, které za ně anglická vláda vybírá", konstatuje mnoho studentů21.5. 2014 / Pane Sobotko, čeho se bojíte?21.5. 2014 / Thajsko řídí šéf armády20.5. 2014 / Štěpán KotrbaKurva velký Sin City: kultovní dílo Franka Millera vychází poprvé v jedné obrovské knize18.4. 2014 / Hospodaření OSBL za březen 2014