Koutek reklamní tuposti 36
Správná volba s ručením omezeným
4. 10. 2011 / Štefan Švec
Kontext je mrcha. Je samozřejmé, že mají firmy slogany, a stejně samozřejmé je, že mají časově omezené nabídky. Pokud je ale grafik jejich inzerátu idiot a žádná dozorčí instance nad ním jeho idiocii nezachytí, vznikne dojem, že váš slogan platí jen velmi omezenou dobu. Třeba, že jste pro zákazníka správnou volbou jen do konce března.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Úterý 4.10. 2011
-
4.10. 2011 / Karel DolejšíCo by dělal Keynes, kdyby nežil v době keynesiánské, aneb Úvaha hypotetická, leč inspirativní4.10. 2011 / Rasismus u čtenářů serveru Novinky.cz4.10. 2011 / Univerzity v Oxfordu a v Cambridgi ostře kritizují anglický návrh nového vysokoškolského zákona2.4. 2012 / Hodně klesající tendence4.10. 2011 / Daniel VeselýJe chybou přistupovat k oběma stranám izraelsko-palestinského konfliktu jako k rovnocenným soupeřům4.10. 2011 / Jiří BaťaVlk sytý, koza celá, aneb jak vypadá všeobecná vládní strategie v boji s korupcí4.10. 2011 / IATA: Klesá poptávka po letecké přepravě3.10. 2011 / Nad Arktidou vznikla ozónová díra3.10. 2011 / Genialita nebo senilita?3.10. 2011 / Jiří BaťaApoštolská nunciatura v Praze: Zatloukat, zatloukat, zatloukat (chudák dr. Plzák)4.10. 2011 / Hospodaření OSBL za září 2011