Koutek reklamní tuposti 36

Správná volba s ručením omezeným

4. 10. 2011 / Štefan Švec

Kontext je mrcha. Je samozřejmé, že mají firmy slogany, a stejně samozřejmé je, že mají časově omezené nabídky. Pokud je ale grafik jejich inzerátu idiot a žádná dozorčí instance nad ním jeho idiocii nezachytí, vznikne dojem, že váš slogan platí jen velmi omezenou dobu. Třeba, že jste pro zákazníka správnou volbou jen do konce března.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Úterý 4.10. 2011