Koutek reklamní tuposti 20
Sdělení bez informační hodnoty
24. 2. 2011
"Již delší dobu mě dráždí reklama, kterou OÚ Praha 2 nechal vylepit na všechny odpadkové koše ve svém obvodu," píše čtenář Petr Březina. "Dosud jsem nepřišel na to, jakou informační hodnotu má toto sdělení a kromě toho si kladu otázku, kolik ta akce daňového poplatníka stála."
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Čtvrtek 24.2. 2011
-
24.2. 2011 / Spořiví čeští ministři rozdávají velké osobní odměny24.2. 2011 / Jan ČulíkVyzbrojování diktatur demokraciemi je jednou z nejhnusnějších záležitostí dnešního světa24.2. 2011 / Assange musí být vydán do Švédska24.2. 2011 / Ilona Švihlíková"Neboj se, pojď, budeme se spolu vznášet... až k výškám, vzhůru k výškám...."24.2. 2011 / ČTVRTEK
Klid před bouří24.2. 2011 / Libyjská armáda patrně nedokáže zemi stabilizovat24.2. 2011 / Kmenová struktura libyjské společnosti24.2. 2011 / Na obranu knih23.2. 2011 / Obáváme se dalších útoků vlády proti zdravotnictví24.2. 2011 / Sdělení bez informační hodnoty23.2. 2011 / Povinné očkování -- kdo rozhoduje o kom a jak?19.2. 2011 / Hospodaření OSBL za leden 2011