Koutek reklamní tuposti 20

Sdělení bez informační hodnoty

24. 2. 2011

"Již delší dobu mě dráždí reklama, kterou OÚ Praha 2 nechal vylepit na všechny odpadkové koše ve svém obvodu," píše čtenář Petr Březina. "Dosud jsem nepřišel na to, jakou informační hodnotu má toto sdělení a kromě toho si kladu otázku, kolik ta akce daňového poplatníka stála."

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Čtvrtek 24.2. 2011