13. 10. 2008
Je to ŠkodaJe to Škoda, že Škodovka nikdy nemyslela na malého českého zákazníka. Na takového toho Frantu, co nutně potřebuje něco na ježdění, ale je mu fuk, jestli to má palubku z tvrdých nebo změklých plastů a počet budíků za volantem mu je taky na výsost ukradený. Preferuje místo v kufru, výšku podvozku, aby přestál díry na místní silnici, ale hlavně - cenu. A proto pro lidová auta musíme jinam. Při vydání článku jsme mylně uvedli jako autora Josefa Víta. Jemu, autorovi Beno Trávníčkovi i čtenářům se omlouváme. │RED |
Nemluvím teď o ojetinách, to by byla jiná píseň. Mluvím o autě vonícím novotou, které si majitel od samého počátku hýčká, aby vydrželo co nejdéle, aby dlouho pomáhalo tam, kde opravdu nejde dojít pěšky, dojet na kole nebo vlakem. Tak třeba dcerka Renaultu Dacia plní, zdá se, tuto úlohu na jedničku. Určitě jsme nezapomněli ani další kouzelná slůvka jako ... pětistovka, Trabant či z novějších třeba Chevrolet Spark ... Ale dívejme se i doma - Kolíňáci už dokáží poslat na trh auto za lidovou cenu. Jen ty – lidová škodovko – kde jsi? Nebo nevíš, co je v Česku lidová cena? Tipuji, že většina lidí by dnes řekla něco přes sto tisíc ... a jak to vypadá, bude spíš hůř. Píšu, aby ti už konečně jednou někdo sdělil, že nejspíš nejsi doma prorokem. A klidně můžeš opačný názor podkládat statistikami. Ty ti v době ekonomické krize pomohou pramálo. |