3. 4. 2008
Firma propuštěného radarového lobbisty Klvani sponzoruje filmový festival FebiofestFirma British American Tobacco je jedním z hlavních partnerů filmového festivalu Febiofest. Právníci se nyní hádají, zda firma porušila zákon o regulaci reklamy a nebo ne. Pražský magistrát obdržel v pondělí stížnost týkající se propojení Febiofestu a BAT. ... ... Společnost British American Tobacco byla ovšem hlavním sponzorem Febiofestu poprvé již v roce 2001. Její logo bylo k vidění na plakátech i loni. Tenkrát si však na spojení tabákové firmy a filmového festivalu nikdo nestěžoval, informuje ČT24. Česká televize jako obvykle nemluví pravdu. Na spojení tabákové firmy a filmového festivalu si už před dvěma lety stěžoval Jan Čulík, šéfredaktor Britských listů. A ačkoliv pracovníci České televize denně velmi pečlivě sledují Britské listy a obsah jejich článků dostávají v monitorech, nezajímalo je toto téma. Možná proto, že ignorují Britské listy, i když jejich obsahem ne nezřídka "inspirují", aniž citují zdroj. Někdy ovšem je jejich inspirace dva roky stará. Možná proto, že ředitel British American Tobbaco Tomáš Klvaňa byl v roce 2007 lobbistou pravicové vlády Mirka Topolánka. Prosazoval - stejně jako nevyvážené zpravodajství České televize - stavbu amerického radaru v českých Brdech. |
Morálka Fera Feniče kupodivu dovoluje nechat si sponzorovat kulturní aktivitu tabákovým koncernem. Prachy, včetně těch krvavých a otrockých, jak je vidět, v Česku nesmrdí nikomu. Zvláště moralistům. ČT24 2. 4. 2008: Tabáková firma sponzoruje filmový festival Febiofest ZDE BL, Jan Čulík 25. 3. 2006: FebioFest: Špinavé peníze mu nesmrdí? ZDE BL, Jan Čulík 4. 8. 2007: Jak může vláda jako svého propagandistu užívat agenta tabákové společnosti?! ZDE |