18. 1. 2007
Můj život s O2"Uvidíte, co vše je možné ve světě komunikace" - při vstupu na stránky nástupce Telecomu jsem přesně nevěděl co vše je u O2 možné,píše Ladislav Belinger: Jako jeden z mnoha mám internet od O2 Internet Expres Optimal ( v té době nic jiného nebylo ) s limitem 1GB přenosu dat s tím, že budu-li potřebovat, mohu si kdykoliv pomocí aplikace "moje konto" přikoupit další volné GB dat. Začátkem roku jsem začal přenášet data ve větším rozsahu, a proto mi O2 omezila přenosovou rychlost na 6kB/s, což není mnoho. Vědom si toho, že jsem překročil limit, vstoupil jsem do aplikace "moje konto" a zde začal problém. Nikde ani památky po jakékoliv možnosti přikoupení dalších dat. |
Vědom si toho, že mám za partnera silnou společnost zavolal jsem linku 800 123456 péče o zákazníky a dotazoval se. Bylo mi sděleno, že jde o technický problém - byl jsem přepojen. Nutno podotknout, že tehdy bylo hezké slunečné počasí 6. ledna tohoto roku. Technik zadal moji žádost o poruše na aplikaci "moje konto" tím jsem považoval věc za vyřešenou. Čekám den, dva, tři ... světe div se, nic. Volám poučen přímo technickou podporu 800 184084 a dotazuji se jak to vypadá. Dostávám odpověď , že se usilovně pracuje a že mi zadají urgenci. Čekám dále, ono opět nic. 16.1. jsem napřed opět několikrát telefonoval a vysvětloval a vysvětloval a později večer i napsal na postup společnosti a techniků O2 stížnost ( stále v mezích slušnosti ) do formuláře k tomu určeného a nevím proč jsem překvapen, nicméně nikdo nezareagoval, nikdo mi nezavolal ani neodepsal ... Dnešního dne , což je 17.1. jsem se rozhodl , že tomu věnuji opravu poctivě celé dopoledne. Zkoušel jsem být celou dobu chápající občan, dnes zkusím být tvrdý chlapec a budu neústupný, budu žádat jasně formulované odpovědi a nespokojím se s tím, že se na tom pracuje, že mi všichni rozumí v jaké jsem komplikované situaci atd. Volám technickou podporu a žádám bez vysvětlování nadřízený orgán s tím, že když mi nejsou schopni pomoct za deset dní chci o tom mluvit s někým jiným. Přepojen jsem na službu o péče o zákazníky ... opakuji žádost a jsem ujištěn, že mi všichni rozumí a s pochopením jsem přepojen zpět na technickou podporu. Toto se opakuje cca 30-35 min pořád dokola. Každému opakuji totéž, nemusím si nic psát, údaje znám z hlavy za tu dobu komunikace. Asi po půl hodině jsem se dozvěděl, že dne 11.1. byla moje situace "vyřešena" a dále to nikdo neřešil, že je v systému pouze nová porucha ( tatáž ) ze dne 16.1. a že na ní bude uvalena urgence. Nenechal jsem se zmást průhledností a žádal jsem opět urgenci zcela jasnou a termín kdy mi bude fungovat internet v požadované rychlosti. Místo toho jsem byl přepojen na péči o zákazníky a "jedeme další kolečko". Za dnešní den jsem mluvil s asi deseti operátory, s deseti technickými pracovníky a jejich asertivně vyškolené jednání o tom, že nikdo nadřízený nikde není, že nelze nikam přepojit, že každý chápe můj problém, že se na tom neustále pracuje ... příliš mnoho "že". To, že jsem si 27.12.2006 v aplikaci "moje konto" objednal Extréme 3072 bez limitu, do této doby se mi nikdo neozval a pochopitelně služba do této doby nefunguje no to musí být jasné snad každému. Proč taky , vždyť patříme do skupiny , která platí v součtu něco kolem 20tis měsíčně na internet , pevné a mobily. Přesto bych rád touto cestou poděkoval. Na lince o prodeji produktů ( tuším ) jsem zastihl člověka, který se mi opravdu snažil pomoct, slíbil že zavolá a opravdu asi za 15 min volal, že s tím nemůže nic dělat, že mi rozumí a tomu jedinému jsem věřil. Každopádně už vím co je slogan z úvodu webu "Uvidíte, co vše je možné ve světě komunikace" Je 18.1.2006 , 00:22 , volám technickou podporu, nikdo to nezveda ... a internet mi jede oblíbených 6kB/s. Pozn JČ: ZDE zjistíte, že např. v Británii existuje celá řada internetových providerů, kteří vám nabízejí bezlimitní připojení za relativně slušné ceny. |