18. 1. 2007
RSS backend
PDA verze
Čtěte Britské listy speciálně upravené pro vaše mobilní telefony a PDA
Reklama
Reklama
Celé vydání
Archiv vydání
Původní archiv

Autoři

Vzkaz redakci

OSBL
Tiráž

Britské listy

http://www.blisty.cz/
ISSN 1213-1792

Šéfredaktor:

Jan Čulík

Redaktor:

Karel Dolejší

Správa:

Michal Panoch, Jan Panoch

Grafický návrh:

Štěpán Kotrba

ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
18. 1. 2007

Můj život s O2

"Uvidíte, co vše je možné ve světě komunikace" - při vstupu na stránky nástupce Telecomu jsem přesně nevěděl co vše je u O2 možné,píše Ladislav Belinger: Jako jeden z mnoha mám internet od O2 Internet Expres Optimal ( v té době nic jiného nebylo ) s limitem 1GB přenosu dat s tím, že budu-li potřebovat, mohu si kdykoliv pomocí aplikace "moje konto" přikoupit další volné GB dat. Začátkem roku jsem začal přenášet data ve větším rozsahu, a proto mi O2 omezila přenosovou rychlost na 6kB/s, což není mnoho. Vědom si toho, že jsem překročil limit, vstoupil jsem do aplikace "moje konto" a zde začal problém.

Nikde ani památky po jakékoliv možnosti přikoupení dalších dat.

Vědom si toho, že mám za partnera silnou společnost zavolal jsem linku 800 123456 péče o zákazníky a dotazoval se. Bylo mi sděleno, že jde o technický problém - byl jsem přepojen. Nutno podotknout, že tehdy bylo hezké slunečné počasí 6. ledna tohoto roku. Technik zadal moji žádost o poruše na aplikaci "moje konto" tím jsem považoval věc za vyřešenou. Čekám den, dva, tři ... světe div se, nic. Volám poučen přímo technickou podporu 800 184084 a dotazuji se jak to vypadá. Dostávám odpověď , že se usilovně pracuje a že mi zadají urgenci. Čekám dále, ono opět nic.

16.1. jsem napřed opět několikrát telefonoval a vysvětloval a vysvětloval a později večer i napsal na postup společnosti a techniků O2 stížnost ( stále v mezích slušnosti ) do formuláře k tomu určeného a nevím proč jsem překvapen, nicméně nikdo nezareagoval, nikdo mi nezavolal ani neodepsal ...

Dnešního dne , což je 17.1. jsem se rozhodl , že tomu věnuji opravu poctivě celé dopoledne. Zkoušel jsem být celou dobu chápající občan, dnes zkusím být tvrdý chlapec a budu neústupný, budu žádat jasně formulované odpovědi a nespokojím se s tím, že se na tom pracuje, že mi všichni rozumí v jaké jsem komplikované situaci atd.

Volám technickou podporu a žádám bez vysvětlování nadřízený orgán s tím, že když mi nejsou schopni pomoct za deset dní chci o tom mluvit s někým jiným. Přepojen jsem na službu o péče o zákazníky ... opakuji žádost a jsem ujištěn, že mi všichni rozumí a s pochopením jsem přepojen zpět na technickou podporu. Toto se opakuje cca 30-35 min pořád dokola.

Každému opakuji totéž, nemusím si nic psát, údaje znám z hlavy za tu dobu komunikace. Asi po půl hodině jsem se dozvěděl, že dne 11.1. byla moje situace "vyřešena" a dále to nikdo neřešil, že je v systému pouze nová porucha ( tatáž ) ze dne 16.1. a že na ní bude uvalena urgence. Nenechal jsem se zmást průhledností a žádal jsem opět urgenci zcela jasnou a termín kdy mi bude fungovat internet v požadované rychlosti. Místo toho jsem byl přepojen na péči o zákazníky a "jedeme další kolečko".

Za dnešní den jsem mluvil s asi deseti operátory, s deseti technickými pracovníky a jejich asertivně vyškolené jednání o tom, že nikdo nadřízený nikde není, že nelze nikam přepojit, že každý chápe můj problém, že se na tom neustále pracuje ... příliš mnoho "že".

To, že jsem si 27.12.2006 v aplikaci "moje konto" objednal Extréme 3072 bez limitu, do této doby se mi nikdo neozval a pochopitelně služba do této doby nefunguje no to musí být jasné snad každému. Proč taky , vždyť patříme do skupiny , která platí v součtu něco kolem 20tis měsíčně na internet , pevné a mobily.

Přesto bych rád touto cestou poděkoval. Na lince o prodeji produktů ( tuším ) jsem zastihl člověka, který se mi opravdu snažil pomoct, slíbil že zavolá a opravdu asi za 15 min volal, že s tím nemůže nic dělat, že mi rozumí a tomu jedinému jsem věřil.

Každopádně už vím co je slogan z úvodu webu "Uvidíte, co vše je možné ve světě komunikace"

Je 18.1.2006 , 00:22 , volám technickou podporu, nikdo to nezveda ... a internet mi jede oblíbených 6kB/s.

Pozn JČ: ZDE zjistíte, že např. v Británii existuje celá řada internetových providerů, kteří vám nabízejí bezlimitní připojení za relativně slušné ceny.

                 
Obsah vydání       18. 1. 2007
18. 1. 2007 Vysoký irácký činitel odsoudil Spojené státy kvůli Íránu
18. 1. 2007 Cesta do hlubin duše politického přeběhlíka Michael  Kroh
18. 1. 2007 Chceme čínskou Evropu? Štěpán  Kotrba, Martin  Kunštek
18. 1. 2007 Chladný leden Karol  Maliszewski
18. 1. 2007 Nová pozice v české politické struktuře: agent-rezident Jiří  Faimon
18. 1. 2007 Prohlášení vlády trojkoalice premiéra Mirka Topolánka
18. 1. 2007 Po krachu jednání 10. 1. následovalo jen osobní selhání 16. 1. Vladislav  Černík
18. 1. 2007 Globální kontroverze o "rasismu" v britské televizi
18. 1. 2007 Hrozí Británii, že se rozpadne? Jan  Čulík
18. 1. 2007 Zpráva ze schůze Wenzel  Lischka
18. 1. 2007 Cestující nemohou očekávat, že si budou moci sednout
18. 1. 2007 Můj život s O2
18. 1. 2007 Sterilizace byla protiprávní, oběť odškodné nedostane
18. 1. 2007 Fidel Castro: Rozhodně ne nekrolog Miloš  Dokulil
18. 1. 2007 "Žluté nebezpečí", Topolánek a Havel František  Schilla
18. 1. 2007 Byl únor 1948 nevyhnutelný? Otto  Drexler
17. 1. 2007 Michael  Marčák
16. 1. 2007 Ukázka nezávislosti České televize a ignorování Kodexu ČT místopředsedou Rady ČT
17. 1. 2007 Tajné americké plány na získání irácké ropy
17. 1. 2007 Totožnost, tradice, suverenita Jan  Čulík
17. 1. 2007 Menzelův Anglický král: přese všechno dílo z rodu královského Tomáš  Koloc
17. 1. 2007 Elvis žije!
16. 1. 2007 V Somálsku nejde o "islamský terorizmus" Matúš  Holý
16. 1. 2007 Korupce je účinnější než válka Bohumil  Kartous
17. 1. 2007 Poslední Kotrbův článek - moc hezké, jen co je pravda... Karel  Dolejší
31. 12. 2006 Hospodaření OSBL za prosinec 2006
22. 11. 2003 Adresy redakce