24. 11. 2003
RSS backend
PDA verze
Čtěte Britské listy speciálně upravené pro vaše mobilní telefony a PDA
Reklama
Reklama
Celé vydání
Archiv vydání
Původní archiv

Autoři

Vzkaz redakci

OSBL
Tiráž

Britské listy

http://www.blisty.cz/
ISSN 1213-1792

Šéfredaktor:

Jan Čulík

Redaktor:

Karel Dolejší

Správa:

Michal Panoch, Jan Panoch

Grafický návrh:

Štěpán Kotrba

ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
24. 11. 2003

Má smysl apelovat na Klause a bojovat proti přehmatům v justici?

"Šalomouni... jinak si myslím, že psát panu Klausovi o čemkoliv nemá pražádný smysl. A nelíbí se mi - ne: je mi odporný - podlízavý způsob, jakým tomuto post-komunistovi na - výjimečně bohatě dotované - penzi lichotíte."

Diskuse mezi Vladimírem Rottem, Zdeňkem Jemelíkem a Přemyslem Janýrem, kterou vyvolal druhý dopis spolku Šalamoun Václavu Klausovi ZDE