Parciální zájmy frakcí marketingových oddělení

23. 8. 2013 / Petr Nachtmann

Příhoda popsaná ZDE se netýká jen mobilních operátorů a má logické vysvětlení, píše Petr Nachtmann.

Oddělení marketingu velkých firem trpí přezaměstnaností. "Propagaci" pomocí callcenter vymýšlí jiný tým lidí než propagaci jinými kanály a všichni potřebují vykázat činnost. Proto scénář hovoru z callcentra nepřipouští, aby zákazník "uhnul" do jiného kanálu.

Lze pochybovat, zda nabídka, kterou chtěl callcentrista prezentovat panu Kartousovi, je opravdu výhodná.

Výhodné nabídky nabízí až oddělení retence zákazníkům poté, co se rozhodnou přejít ke konkurenci.

Doporučuji tedy panu Kartousovi, aby zkusil na prodejně mobilního operátora vypovědět smlouvu, s velkou pravděpodobností ušetří peníze, i kdyby nakonec u svého operátora zůstal.

Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 23.8. 2013