KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Top kyselé lízátka
27. 2. 2012 / Tomáš Koloc
O firmách, co si najímají "reklamní odborníky", kteří za sebe dávají podstatná a přídavná jména každé s jiným rodem jsme už v tomto koutku psali. Tuto perlu, kterou jsem zachytil v jednom královéhradeckém obchodě, distribuuje firma Top-Toy Czech.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pondělí 27.2. 2012
-
27.2. 2012 / Jan ČulíkV Británii byl zaveden ničivý manažerský systém, jemuž se asi neubrání ani vysoké školy v ČR27.2. 2012 / DOX, Rampula, pondělí v 19 hodin17.4. 2012 / Zprávy, které nemají názor2.4. 2012 / Hodně klesající tendence24.2. 2012 / Afghánistán chce soudit ty, kdo spálili korán18.2. 2012 / Hospodaření OSBL za leden 2012