KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Quákejte, co slina na jazzyk přinese, je to kůl

17. 2. 2012 / Karel Dolejší

Pan Miroslav Švec zaslal redakci fotografii billboardu firmy Top Skin. Tato reklama používá pravopisné inovace hodné facebookových statusů lehce slabomyslné pubertální mládeže, jíž je patrně také určena. Doporučujeme zájemcům nechat si bezbolestně nastřílet cvočky v kruhu kolem celých úst, a nejen tam. Pak se vám to teprve bude quákat, uvidíte...

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 17.2. 2012