Koutek reklamní tuposti 37 -- Starý Nový Smíchov
5. 10. 2011 / Štefan Švec
Pokud plánujete obchodovat déle než rok, nikdy nepojmenovávejte svůj obchod přídavným jménem "nový". Noví přestanete být velmi záhy, a když pak navíc začnete uvažovat o změně, může se vám stát totéž, co lidojemu na pražském Smíchově. A tak se v Novém Smíchově, který je zřejmě starým Novým Smíchovem, dozvíme, že pro nás chystají nový Nový Smíchov. Co přijde, až bude potřebovat změnu i ten?
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
Vytisknout
Obsah vydání | Středa 5.10. 2011
-
5.10. 2011 / Ředitel ČT dostane roční odměnu 4 400 000 Kč2.4. 2012 / Hodně klesající tendence17.4. 2012 / Zprávy, které nemají názor5.10. 2011 / Putin chce vytvořit nový "Euroasijský blok"5.10. 2011 / Neplést si jablka a hrušky4.10. 2011 / Karel DolejšíCo by dělal Keynes, kdyby nežil v době keynesiánské, aneb Úvaha hypotetická, leč inspirativní4.10. 2011 / Daniel VeselýJe chybou přistupovat k oběma stranám izraelsko-palestinského konfliktu jako k rovnocenným soupeřům4.10. 2011 / Jiří BaťaVlk sytý, koza celá, aneb jak vypadá všeobecná vládní strategie v boji s korupcí3.10. 2011 / Genialita nebo senilita?3.10. 2011 / Jiří BaťaApoštolská nunciatura v Praze: Zatloukat, zatloukat, zatloukat (chudák dr. Plzák)3.10. 2011 / Nad Arktidou vznikla ozónová díra4.10. 2011 / Hospodaření OSBL za září 2011