30. 7. 2007
RSS backend
PDA verze
Čtěte Britské listy speciálně upravené pro vaše mobilní telefony a PDA
Reklama
Reklama
Celé vydání
Archiv vydání
Původní archiv

Autoři

Vzkaz redakci

OSBL
Tiráž

Britské listy

http://www.blisty.cz/
ISSN 1213-1792

Šéfredaktor:

Jan Čulík

Redaktor:

Karel Dolejší

Správa:

Michal Panoch, Jan Panoch

Grafický návrh:

Štěpán Kotrba

ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
30. 7. 2007

ČT porušuje zákon, tj. neslouží veřejnosti, když nevěnuje pozornost upadlé úrovni premiéra ČR

Nejprve chci poděkovat panu Ondřeji Neumanovi, zástupci šéfredaktora zpravodajství ČT, za stále ještě nikoliv běžnou, byť docela obyčejnou věc: slušnou a rychlou odpověď na tři otázky, které jsem mu v červnu 2007 zaslal. Všechny se týkaly výroků premiéra ČR, Mirka Topolánka -- viz podrobné materiály např. ZDE . Poděkováním za rychlou odpověď však bohužel musí - což mi je upřímně líto - můj kladný vztah k ČT skončit. Suché konstatování z ústředí veřejnoprávní televize, cituji -- "nemám dostatek informací, abych mohl jakkoli posuzovat text pana Čulíka." -- mě v tak vážné záležitosti nejen neuspokojuje, ale jako koncesionáře ČT (tj. plátce a tedy svým způsobem malého majitele) i docela uráží. Vždyť prvořadým úkolem České televize je takto důležité informace získat a ověřit, sloužit veřejnosti.

Dotaz na vedení České televize ohledně výroků premiéra Mirka Topolánka