16. 9. 2006
Komu vadí tradice? Chce Česká televize všem vymazat paměť?Vytvořit něco nového má cenu, jen když to staré už nefunguje. Vznikla v České televizi opravdu potřeba nového loga? Byla po novém logu poptávka? Stěžoval si na současné logo někdo? Nebo jen někdo vymyslel pro někoho zakázku? Jde-li o libovůli, nemělo by to být akceptováno. Co koncesionářům vedení naší TV sděluje? Vy, milí platící, plaťte a mlčte. |
Naše vedení naší ČT se rozhodlo, že potřebuje nové logo , tak vyhlásilo soutěž a oznámilo výsledek Logické by bylo, kdyby se naše vedení naší ČT rozhodlo na základě poptávky diváků, případně i šediváků naší TV (i nedivák je koncesionář). Platí. Když nevím, tak se zeptám. Když vím vždy vše, je to podezřelé, že. Zdá se však, že naše vedení naší TV ví dobře. O kocesionářích je jisté jedno. Platí, že platí. V padesátých letech vytvořená značka ČT, která přežila i 17 let po 17. listopadu byla určitě velmi zdařilá již při svém vzniku, léta to jen potvrzují. Patří k tomu nejlepšímu v Evropě, podobně jako název úspěšné (ale mnohem mladší) řecké soukromé televizní stanice AntEna (ena = jedna) Mohlo by se zdát, že se někdo za tuto objednávku napakuje? Koncesionář by se v takovém případě mohl cítit jako pako. Naše vedení naší TV spíše něco odnímá, než by dávalo. Vymazat z paměti minulost. I tak by tomu šlo rozumět. Asi nejznámější značkou na světě je Coca Cola. Naše vedení naší ČT, být v čele této nadnárodní firmy, by ji možná taky změnilo. Co myslíte? Chce se někdo skrz logo, možná logicky, zajistit logisticky? DigiZone: Podívejte se na nová loga České televize ZDE |