Německý tisk si dělá legraci z českých rasistů
5.1. 2017
2. 2. 2017
"Bud připomíná USA jejich imigrantské kořeny a to, že i dřívější vlny uprchlíků čelily nenávisti, a všechny tu zemi obohatily," píše Andrew Stroehlein na Twitteru. Video používá motivů, které přímo souvisí se současnou situací (nebezpečí na moři, útěk neznámou krajinou, nedůvěru) . I v ČR by bylo možné natočit reklamní video, které bude pracovat s historickým tématem migrace, jenže na to je v ČR málo odvážných korporací. Nebo vyhodnocuje komerční sektor situaci tak vyhrocenou, že by mu podobné téma uškodilo?
Bud reminds US of its immigrant roots - & that earlier waves of immigrants also faced hatred, and they all enrich the country. #NoMuslimBan https://t.co/yYLyT69KH9
— Andrew Stroehlein (@astroehlein) February 1, 2017
VytisknoutThis is the story of our founder and his pursuit of the American Dream. #ThisBudsForYou pic.twitter.com/TuJO7NSEWs
— Budweiser (@Budweiser) January 31, 2017
5.1. 2017
5.1. 2017
5.1. 2017
A wave of rabid racist comments directed against the Lidl supermarket rose in the Czech Republic after the supermarket used a black young man in its leaflet to advertise some of its clothing. Hundreds of people complained to Lidl Czech Repub...
5.1. 2017
4.1. 2017 / Boris Cvek
Hysterie mnoha Čechů nad černochem v reklamě obchodního řetězce Lidl ve mně vyvolala jednu myšlenku: nějak takto zamlada vypadal pradědeček Alexandra Sergejeviče Puškina, největšího slovanského básníka. Jmenoval se Abram Petrovič H...