Firma Anheuser - Busch zveřejnila reklamní video s uprchlickou tématikou

2. 2. 2017


"Bud připomíná USA jejich imigrantské kořeny a to, že i dřívější vlny uprchlíků čelily nenávisti, a všechny tu zemi obohatily," píše Andrew Stroehlein na Twitteru. Video používá motivů, které přímo souvisí se současnou situací (nebezpečí na moři, útěk neznámou krajinou, nedůvěru) . I v ČR by bylo možné natočit reklamní video, které bude pracovat s historickým tématem migrace, jenže na to je v ČR málo odvážných korporací. Nebo vyhodnocuje komerční sektor situaci tak vyhrocenou, že by mu podobné téma uškodilo?

Vytisknout

Související články

Reklama Lidlu a Puškinův pradědeček

4.1. 2017 / Boris Cvek

Hysterie mnoha Čechů nad černochem v reklamě obchodního řetězce Lidl ve mně vyvolala jednu myšlenku: nějak takto zamlada vypadal pradědeček Alexandra Sergejeviče Puškina, největšího slovanského básníka. Jmenoval se Abram Petrovič H...

Obsah vydání | Pátek 3.2. 2017