Sarkasmus na adresu rasistů ukazuje, že část Čechů má potřebu se od rasismu distancovat

Odpověď společnosti Lidl na rasistické komentáře

5. 1. 2017


Společnost Lidl odpovídá na reakce některých českých zákazníků, kteří vyjadřují své pohoršení nad "negroidní" a "multi kulti" reklamou, kterou česká pobočka německého řetězce distribuuje.

Jiný post Lidlu na Facebooku vyvolal převážně sarkastické reakce typu "proč jste nevybrali nějaké ryze české plemeno" nebo "retrievery v ČR nechceme". Pozoruhodné ovšem je, a diskuse to potvrzuje, že rozpolcenost postojů k základním pilířům lidských práv v současné české společnosti je vysoká. Řada rasistů je evidentně ochotna bránit svůj status quo, založený na omezenosti, ad absurdum.

Vytisknout

Související články

Reklama Lidlu a Puškinův pradědeček

4.1. 2017 / Boris Cvek

Hysterie mnoha Čechů nad černochem v reklamě obchodního řetězce Lidl ve mně vyvolala jednu myšlenku: nějak takto zamlada vypadal pradědeček Alexandra Sergejeviče Puškina, největšího slovanského básníka. Jmenoval se Abram Petrovič H...

Češi zuří, že supermarket Lidl použil v reklamě černocha

4.1. 2017

Neuvěřitelné: "Proč máte na reklamním letáku černocha, víte, že tím štvete hodně lidí, kteří ty darmožrouty a parazity nemůžou ani cítit a bojí se jich... Jestliže propagujete aboží v Česku a pro Čechy, odstraňte ty multikulti píčoviny! Zatím ješt...

Obsah vydání | Pátek 6.1. 2017