Neuvěřitelná úroveň veřejné debaty v České republice

18. 12. 2015 / Jan Čulík




Po zveřejnění ostře rasistické a sexistické reklamy pivovaru Bernard, která šokuje lidi po celém světě - prostě proto, že je nespravedlivá - to to někteří Češi mají v hlavě opravdu úplně vykradené? -  je pozoruhodné, že ani údajný deník pražské "intelektuální" kavárny Lidové noviny si není schopen tyto základní věci uvědomit.

Reklamu firmy Bernard list označuje za "sexistickou" v uvozovkách! a o jejím hrubém rasismu se zmiňuje až v druhé polovině článku a také jej relativizuje:

"Další uživatelé zas vyjadřují zklamání i pobouření. Reklamu totiž označují i za rasistickou."  

Lidem v ČR možná nedochází, že se tímto diskursem česká společnost dále razantně diskredituje.

Výroky Lidových novin v souvislosti s tímto skandálem jsou totiž přesně totéž, jako kdyby napsaly, v uvozovkách, že v koncentračním táboře v Osvětimi byli "vyhlazováni židé", nebo kdyby napsali, že nacismus byl "rasistický". Údajně.

Jsou někteří Češi, zejména ti v médiích, opravdu úplně mimo?

Opravdu to teď v ČR bude jako v Polsku, na Slovensku a v Maďarsku?

Neuvěřitelná ostuda.

Vytisknout

Související články

Obsah vydání | Pátek 18.12. 2015