KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Vysoká ůroveň
21. 9. 2012 / Štefan Švec
"Proč si podnikatelé nenechají své krásné barevné plakáty přečíst před tiskem někým, kdo umí česky?" ptá se čtenář Josef Schwarz. Billboard s krásným Ů vyfotil na Semilsku.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech. (Česky se píše: "skútr".)
VytisknoutObsah vydání | Pátek 21.9. 2012
-
23.9. 2012 / Čína zařadila do služby první letadlovou loď23.9. 2012 / Škrty britské vlády udusily hospodářský růst, varuje bývalý poradce liberálních demokratů pro strategii22.9. 2012 / Le Penová: Zakažme jarmulky. Kvůli rovnosti22.9. 2012 / Syrští povstalci útočí na pozice libanonské armády22.9. 2012 / Třetí den protestů v Tbilisi proti Saakašvilimu21.9. 2012 / Aleppské gangy21.9. 2012 / Jak si z Česka dělají Poláci legraci21.9. 2012 / Chovejte se občansky! Neposlouchejte!21.9. 2012 / Hyenismus a hnus21.9. 2012 / Otrocká práce v podniku Lesy České republiky22.9. 2012 / ... a to je ta jedovatá nevzdělanost21.9. 2012 / Naše krize je etická21.9. 2012 / Stručná historie "vzetí na milost" methanolu21.9. 2012 / Methanolová chřipka útočí z médií20.9. 2012 / Spojené státy právě prohrály válku v Afghánistánu20.9. 2012 / Antikomunismus v ČR ochromil demokracii19.9. 2012 / USAID končí operace v Rusku19.9. 2012 / Šluknovsko: Prohnala se tudy média19.9. 2012 / Údiv19.9. 2012 / Další hra aneb Kdo s koho8.8. 2012 / Hospodaření OSBL za červenec 2012