KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Fotosexíček
4. 5. 2012 / Tomáš Koloc
Tato reklama je rodná sestra reklamy na kopírovací stroje, o které jsme psali před časem; však se také nalézá jen přes ulici od ní, konkrétně v nádražní ulici v Hradci Králové. Další kandidát na cenu sexistického prasátečka.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 4.5. 2012
-
6.5. 2012 / Slováci sú lepší ako Česi!5.5. 2012 / Labouristé vyhráli anglické komunální volby na celé čáře, britská vládní koalice řeší krizi totožnosti5.5. 2012 / Exekuce v ČR: Jsou mé zkušenosti paranoidní?4.5. 2012 / V komunálních volbách v Anglii a ve Walesu zaznamenala labouristická opozice značné zisky4.5. 2012 / Z komunálních voleb v Glasgow4.5. 2012 / Hitler se považoval za sílu dobra4.5. 2012 / Exekutor není příčinou dlužníkových potíží3.5. 2012 / Z bláta do louže4.5. 2012 / Zablokuje Francie německé vedení v euroskupině?4.5. 2012 / Evropská krize se zhoršuje4.5. 2012 / Bank of America je ohrožena snížením ratingu2.4. 2012 / Hodně klesající tendence2.5. 2012 / Daniel VeselýVelká Británie dlouhá léta zamlčovala zvěrstva z koloniálního období a dokumentaci o nich systematicky ničila2.5. 2012 / Jaké máme exekutory, takové máme dlužníky29.3. 2012 / Hospodaření OSBL za únor 2012