19. 6. 2008
Společnost k zblití - "Není čas na hrdinství"Dvacet let po přelakování normalizačního režimu narůžovo v Česku bohužel stále ještě platí rčení z dob komunismu, že lidská společnost je jako žumpa - ta nejhorší lidská špína v důsledku všeobecné korupce vždycky nějak vyplave nahoru. Nikde se to neprovuje více, než u českých novinářů - prostitutek. Článek "Jak bydlí mladý muž - byt jako erotický časopis" na idnes.cz v rubrice "Dům osobnosti" je dokonalou ukázkou českého novinářského primitivismu. Kdo platí skrytou reklamu na hypotéku? Kdo profituje z tohoto novodobého otroctví? |
Kdo financuje soustavnou výchovu české mládeže ke zbabělosti, závislosti na pornografii a povrchímu kreténismu? Komu patří idnes.cz a prakticky všechna česká media - Češi to nejsou. Celý koncept národa je mi sice cizí a považuji ho za neštěstí pro lidskou civilizaci, ale občas se člověk neubrání pomyšlení, že politicky nekorektní národnostni analýza majetkových poměrů v dnešní rozkradené ČR by možná mohla leccos odhalit. Možná by se slušní Němci měli začít více zajímat o to, co německé podnikatelské hyeny páchají za hranicemi. To abychom se za dvacet let opět nedivili. Žádná Evropská unie ani jiná byrokratická instituce totiž nemůže shora naordinovat lidem vzájemné porozumění - to vychází z každodenní zkušnosti miliard jednotlivců, ne ze zbožných přání od reality odtržených mocných. |