16. 7. 2003
Eurotel se svou péčí zákazníkům vysmíváFlašinet je krásná dřevěná malovaná nebo vyřezávaná bedna, kterou si
flašinetář zavěsil přes rameno. Když pak čiperně točil klikou, ozývaly
se z bedny melodie tklivé či veselé, podle toho jaký váleček flašinetář
do bedny vložil. Lid prostý si zazpíval nebo slzičku uronil a
flašinetáře obdaroval mincí.
|
Doba malovaných truhliček pominula. Dnes můžeme flašinet vidět a slyšet jen v muzeích. Ale ne, není tomu tak. Stačí si pořídit telefonní aparát a vytočit některé číslo tzv. péče o zákazníky firmy Eurotel (ředitel Ing. Jaroslav Slivarich). Zkuste třeba zákaznickou podporu internetu 800 184 084. Po vytočení můžete štrikovat, luštit křížovku nebo dělat dřepy. Bude vám k tomu vyhrávat flašinet Eurotelu - pravda jen jednu elektronicky ošizenou melodii, na kterou se nedá zpívat, ale zato prokládanou dobráckým monologem, že nemáme zavěšovat. Je s podivem, že ještě v Bohnicích není oddělení zvláště spokojených zákazníků, kteří se z péče Eurotelu zbláznili. Patrně nejsme dostatečně otrlí, abychom tutéž melodii vyslechli 100x a po čtvrt hodině marného čekání zavěšujem. Boj s automatem je předem prohraný. Sbohem slečny v ústřednách. Nezbývá než se poptat: Není na trhu automat, který by vytočil oddělení péče o zákazníky, pohovořil s automatem na druhé straně, půl hodiny poslouchal líbivou melodii a pak mi předal sluchátko? |