Koutek reklamní tuposti
There are three
15. 10. 2013 / Štefan Švec
Jedna ze tří aktuálně existujících verzí fotbalového klubu s nejčeštějším názvem u nás má potřebu demonstrovat své nároky na to, že je právě ona ta jediná pravá. OK. Ale proč proboha anglicky? Kdyby se náhodou v Holešovicích procházel cizinec, který o ní něco tuší?
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Úterý 15.10. 2013
-
15.10. 2013 / Český rozhlas: Pracujte pro nás zadarmo!15.10. 2013 / Budoucnost NATO: Účet bez hostinského15.10. 2013 / "Rež a rúbaj do krve..."15.10. 2013 / Podnikání podle Bakaly15.10. 2013 / Jak britské banky vysály a zlikvidovaly stovky podniků15.10. 2013 / Exekuce může čekat až 100 tisíc seniorů. Drtí je dluhy z předváděček i pomoc příbuzným15.10. 2013 / Maďarsko se noří do tmy12.10. 2013 / Jan ČulíkMIlan Štěch: "Ekonomika je v zahraničních vztazích důležitá, avšak nesmíme zapomínat na kulturní diplomacii ve prospěch ČR a střední Evropy"12.10. 2013 / Ivan Odilo ŠtampachIvan Štampach: O nastolení Klausovy kleptokratické oligarchie jsme nestáli11.10. 2013 / Jan ČulíkFascinující: Pražský magistrát neřeší krádeže a podvody v pražských ulicích, zato vytáhl do boje proti filmařům, kteří na ně poukázali14.10. 2013 / Jan Paul / "Světlo, které nevrhá stín"15.9. 2013 / Hospodaření OSBL za srpen 2013