KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Pravý originál
30. 8. 2012 / Tomáš Koloc
Rodným bratrem dnes tak populárního reklamního makaronismu (vytváření sousloví, vytvořených ze slov různých jazyků) je pleonasmus, tedy sousloví z několika slov stejného významu za sebou. Populární je zejména "hovězí biftek" ("beef steak" sám o sobě znamená hovězí plátek), "magické kouzlo" (magic = kouzlo), "jedinečný unikát" (unique = jedinečný) -- anebo "původní originál" (originál = pravý, původní), který jeden z čtenářů BL objevil na reklamě jedné bruntálské firmy...
VytisknoutObsah vydání | Čtvrtek 30.8. 2012
-
30.8. 2012 / Proticizinecká hysterie má novou oběť30.8. 2012 / Jan ČulíkŽena za pultem: Reprezentativní vzorek oficiální filozofie gulášového socialismu sedmdesátých let30.8. 2012 / Budou čeští stoupenci Pussy Riot protestovat?30.8. 2012 / Cizinci, zaměstnávaní v Rádiu Svobodná Evropa a Rádiu Svoboda, nemají zaměstnanecká práva30.8. 2012 / Nedostatek informací o důvodech odvolání policejního prezidenta podlamuje důvěru veřejnosti30.8. 2012 / Nekorektní výpad proti kandidátům na prezidenta?30.8. 2012 / Video Romana Týce o zdevastovaných lázních Kyselka30.8. 2012 / Jana Lorencová: Je to vina každého z nás30.8. 2012 / Zkoušky jsou nástrojem omezování přístupu ke zboží29.8. 2012 / "Odvážný" Saša Vondra29.8. 2012 / ČSSD v ČT: "Odstranění Lessyho připomíná únor 1948"29.8. 2012 / Rekordně taje led v Arktidě a radikálně mění naše počasí. Vlády ani občané nedělají nic29.8. 2012 / Proč z nás dělají blbce?28.8. 2012 / Štěpán KotrbaČeská televize není správní orgán veřejné moci, podle Kodexu se musí její zaměstnanci chovat vždy - i na facebooku28.8. 2012 / Americký prodej zbraní do zahraničí r. 2011 zahrnoval tři čtvrtiny objemu globálního obchodu se zbraněmi8.8. 2012 / Hospodaření OSBL za červenec 2012