KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Slušnost, která zabíjí
25. 7. 2012 / Tomáš Koloc
Za reklamní kampaní firmy Philip Morris "Stavíme na slušnosti již více než 150 let" musí stát buď nebetyčná blbost, nebo stejně velká drzost. Jak jinak si lze vysvětlit, že se na slušnost odvolává firma, která vyrábí něco, co podle statistiky zabije ročně 4,8 milionu lidí.
Za tip děkuji čtenáři BL, který se podepisuje jako Ferenc Fíbek.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Středa 25.7. 2012
-
25.7. 2012 / V Grónsku začal tát led bezprecedentní rychlostí25.7. 2012 / Žena prezidentem?25.7. 2012 / Sýrie: Aleppo bombardují bojové letouny25.7. 2012 / Úročení španělských dluhopisů dosáhlo nového rekordu25.7. 2012 / Sekání kosou, neboli kosení24.7. 2012 / Přílišná přísnost na deník Právo24.7. 2012 / Vyžeňte penězoměnce... (My až po vás)24.7. 2012 / "Udavač" nebo "oznamovatel"?23.7. 2012 / Chudoba v USA na nejvyšší úrovni od 60. let23.7. 2012 / Globální elity si "ulily" 21 bilionů dolarů23.7. 2012 / Revoluce je evoluce3.6. 2012 / Hospodaření OSBL za květen 2012