KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Dokonalý nevkus
23. 7. 2012 / Tomáš Koloc
Existují reklamy, které netrpí pro českou reklamu typickou impotencí invence (danou spíše než netalentem copywriterů faktem, že reklamy -- stejně jako televizní pořady - ve většině schvalují manažeři s minimálním vzděláním a vkusem). Existují reklamy, o nichž můžu směle říct, že jejich nápad je invenční. Ale jen do té doby, než si představím, že bych byl prostatik, člověk, který se léčí v psychiatrické léčebně, či homosexuál, tedy příslušník některé ze skupin, které to na světě vůbec nemají lehké i bez toho, že na "legraci" z nich založil svou reklamní kampaň výrobce stavebních doplňků, firma Fastrade s. r. o...
Za tip děkuji panu Martinu Šilhovi.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pondělí 23.7. 2012
-
23.7. 2012 / Globální elity si "ulily" 21 bilionů dolarů23.7. 2012 / Chudoba v USA na nejvyšší úrovni od 60. let23.7. 2012 / Revoluce je evoluce23.7. 2012 / Zadlužená Sicílie se může stát "italským Řeckem"20.7. 2012 / Kim Jong un odebral vládu nad hospodářstvím armádě20.7. 2012 / O hodných a zlých teroristech20.7. 2012 / Západ "šokován" vetem v Radě bezpečnosti OSN20.7. 2012 / Mezinárodní měnový fond láme nad eurem hůl20.7. 2012 / Lídr syrské opozice: "OSN se přežila"3.6. 2012 / Hospodaření OSBL za květen 2012