KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Nahlédni do lebky svého syna, aneb Být, či nebýt (pojištěn u OZP)?

13. 4. 2012 / Karel Dolejší

Nikde není psáno, že se úžasná tvořivost autorů reklam vyčerpává neortodoxním přístupem k jazykové stránce sdělení. Někdy může být vizuál natolik "kreativně" pojat, že na reklamu skutečně hned tak nezapomenete.

Zda se rozhodnete pojistit u společnosti, která nabízí nepřetržité rentgenování hlavy Vašeho dítěte, to je ovšem docela jiná otázka...

Za zaslání této tupé reklamy děkuji paní Bohdaně Marvalové z Liberce.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 13.4. 2012