KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Nahlédni do lebky svého syna, aneb Být, či nebýt (pojištěn u OZP)?
13. 4. 2012 / Karel Dolejší
Nikde není psáno, že se úžasná tvořivost autorů reklam vyčerpává neortodoxním přístupem k jazykové stránce sdělení. Někdy může být vizuál natolik "kreativně" pojat, že na reklamu skutečně hned tak nezapomenete.
Zda se rozhodnete pojistit u společnosti, která nabízí nepřetržité rentgenování hlavy Vašeho dítěte, to je ovšem docela jiná otázka...
Za zaslání této tupé reklamy děkuji paní Bohdaně Marvalové z Liberce.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 13.4. 2012
-
15.4. 2012 / Talibán v Afghánistánu přešel do protiútoku13.4. 2012 / Státem legalizovaná lichva12.4. 2012 / Breathariáni13.4. 2012 / Bárta dostal podmínku, Škárka tři roky vězení13.4. 2012 / Demonstrace v Liberci13.4. 2012 / Start severokorejské rakety selhal13.4. 2012 / Čínská ekonomika se zpomaluje13.4. 2012 / Nestydatost!13.4. 2012 / V Sýrii začalo příměří, OSN chystá monitorovací misi17.4. 2012 / Zprávy, které nemají názor2.4. 2012 / Hodně klesající tendence13.4. 2012 / Armáda provedla převrat v Guinei-Bissau13.4. 2012 / Protestní týden bude probíhat i v Olomouci11.4. 2012 / Karel HoffNa co sáhli, to zničili, derou z nás kůži, nečetli Zákony profesora Parkinsona, tabuizují korupci, lžou, a ještě si z nás dělají srandu aneb Defenestrace se jeví býti nezbytností!11.4. 2012 / Vítězství advokátské lobby11.4. 2012 / Evropské burzy byly znovu zasaženy panikou11.4. 2012 / Prohlášení SPaS k podpoře demonstrace 21.4.29.3. 2012 / Hospodaření OSBL za únor 2012