KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Od špendlíku až po...

13. 4. 2012 / Tomáš Koloc

Při spatření této reklamy (na Facebooku) jsem si vzpomněl na druhdy legendární belmondovský film Muž z Ria. Příjezd hlavního hrdiny do brazilské karnevalové metropole byl provázen setkáním s malým klukem, který mu nabízel své služby; od čištění bot až po hrdinný boj se zákazníkovými nepřáteli -- a nakonec zákazníka aspoň ubytoval ve své "hoteloboudě".

Čas oponou trhnul a služby tohoto typu dorazily od palem až k nám...

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 13.4. 2012