KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Býk s měkkým v akci, aneb Už to není, co to bívalo
25. 1. 2012 / Karel Dolejší
Pan Martin Eliáš zaslal redakci fotografii "regálu nejmenovaného supermarketu", na níž je zobrazena nepochybně velice lákavá nabídka kdysi slavného a ceněného východomaďarského vína Býčí krev (Bikavér). Možná byl personál obchodu zmaten původní podobou názvu na etiketě, nebo je prostě a jednoduše negramotný - každopádně výsledek s hrubou pravopisnou chybou vidíte sami. Zde ovšem evidentně prodává cena: Bikavér nebo babyka, vše za 49,90. No nekupte to!
Koutek reklamní tuposti nyní též na facebooku ZDE
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Středa 25.1. 2012
-
25.1. 2012 / Merkelová poprvé přiznala, že Řecko nezachrání2.4. 2012 / Hodně klesající tendence25.1. 2012 / Procházka pražským kamerovým systémem II.25.1. 2012 / "Zátěžové zkoušky" jaderných elektráren Dukovany a Temelín -- opravdu vše v nejlepším pořádku?24.1. 2012 / Drastická situace na úřadech práce24.1. 2012 / Starosta Prahy 1 chce umlčet nepohodlného kritika23.1. 2012 / Karel DolejšíPražské památky jsou obstaveny kvůli 163 tisícům korun. Přišel čas sesadit exekutory z trůnu23.1. 2012 / Demokracie v ohrožení23.1. 2012 / Pokud bude Írán ohrožen, uzavře Hormuzský průliv5.1. 2012 / Hospodaření OSBL za prosinec 2011