12. 11. 2007
Paneria (se zpožděním): Nařízení vyhazovat zákazníky s počítačem jsme nevydali |
Vážený pane Kartousi, reaguji na Váš článek uveřejněný 26. července 2007 v Britských listech, bohužel jsem jej četl až nyní, píše Miroslav Pácl, manažer konceptu Paneria, Eureca shops, s.r.o. Prosím Vás o zaslání informace ve které Panerii jste získal zkušenost s tím, že Vás vyhodili, když jste ze sítě napájel Váš notebook. Informaci bych rád využil k upozornění personálu na přívětivější chování vůči zákazníkům s notebookem, neboť neexistuje žádné interní nařízení, které by jim nařizovalo postupovat tak jak se stalo ve vašem případě. Pohled vedení společnosti na napájení notebooků v našich obchodech se neliší od vašeho a dosud nás ani nenapadlo řešit něco takového interní směrnicí. Bohužel, ve vašem případě došlo k nedorozumění, neboť při svých návštěvách obchodů potkávám zákazníky kteří jsou se svým notebookem na síť připojeni a personál to jako problém neřeší. Závěrem bych se Vám rád dodatečně omluvil za negativní zkušenost, kterou jste na našem obchodě měl. |