29. 8. 2007
Oprava a omluva: |
Už asi deset dní odmítáme emaily čtenářů, kteří nás upozorňují, že prý ČEZ neoprávněně převedl zákazníky na "dražší" tarif Comfort. Není to pravda, jak na stránkách hoax.cz opakovaně dementují mluvčí společnosti ČEZ. Jenže tzv. urban myths jsou zřejmě nezlikvidovatelné. Velmi litujeme, že se technickým nedopatřením toto obvinění ČEZu dnes dostalo i na stránky Britských listů!, i když už celou řadu dní ho v soukromých mailech uvádíme na pravou míru.
Vyjádření mluvčích ČEZ je ZDE ČEZu se za nedopatření omlouváme. Stručně řečeno: ČEZ zavedla od 1. ledna 2007 levnější službu Basic, kdy zákazník platí za elektřinu trochu méně, ale pozor! musí platit za telefonní styk se zákaznickou službou ČEZu, a to docela dost. Dosavadní služby, tak, jak byly (standardní cena a přístup zdarma k operátorům ČEZU) nazvali Comfort. Nic se nezměnilo. Kdo chce platit za elektřinu trochu míň a za přístup k operátorovi o hodně víc, musí si tarif Basic nechat zavést. Kromě toho (poněkud šíleného) rozdělení služeb (v které zemi jinde na světě proboha platíte za spojení s operátorem?! v ČR se za chvíli už bude platit za dýchání vzduchu) v roce 2007 ČEZ zvýšil základní cenu elektřiny ve všech tarifech. |