15. 10. 2004
Velký žlutý mcdonaldovský otazníkOd 15. října nahradí restaurace McDonalds v televizní reklamě své známé logo (dva žluté oblouky)- no, velkým žlutým otazníkem. Ředitelé si ovšem nejsou jisti, zda je to rozumné. Toto logo je totiž třetím nejznámějším symbolem na světě - po křesťanském kříži a po logu společnosti Coca Cola. |
Jenže McDonald je nyní v krizi. Obrovským kasovním hitem se stal film Super Size Me (Já obří velikosti), který dokumentuje, jak katastrofálně bylo poškozeno zdraví režiséra Morgana Spurlocka poté, co měsíc nejedl nic jiného, než to, co se prodává v restauraci McDonald's. Vlády varují před krizí obezity a veřejnost si začíná uvědomovat, že je nebezpečné konzumovat potraviny s vysokým obsahem tuku a soli, a tak zisky společnosti McDonald klesají. Loni poklesl zisk společnosti McDonald's o 71 procent na 23 milionů liber. Restaurace McDonald's se snaží změnit. Prodávají se tam nyní saláty. Žlutý otazník se bude využívat na konci třicetivteřinové televizní reklamy. Má to vyvolávat zvědavost: co je vlastně nového u McDonaldů? Bourat se v ulicích měst ty dva žluté oblouky zatím nebudou. Podrobnosti v angličtině ZDE |