O válce energetických firem na úkor zákazníka

9. 1. 2014 / Jaromír Máša

Byl jsem v nemocnici, píše Jaromír Máša. Mezitím jsem se dostal mezi válčící české společnosti Centropol a Comfort Energy, jako mnoho zákazníků, fy Centropol, která reklamovala, že je nejlevnější, ale Bohemia Energy si usmyslela, (že vydělá správní radě nějaký ten megamiliónek ... nesmíte se zlobit, já se strašně rád směju všem těmto upachtěncům) že od prvního první ... což už předem naplánovala a poslala své špehouny, kteří byli zakukleni (a jsou i nadále) jako agenti firmy Comfort Energy a slíbili hlídat, zda ten Centropol (já tomu říkám centrální policie) plní smlouvu.

Centropol ve svém slibu stojí. Což jsem podepsal. Zřejmě, zda vám někdo tarif sníží nebo zvýší, tak je to stejný komfort, pro komforťáky.

A lidi podlehli výhružným dopisům, a když jim došlo SIPO, tak tam jsou dvě platby, absolutně stejné, jedna pro původní Centropol, a druhá pro Comfort. Máme to komfortní, nemusíme ani sahat do našich děravých kapes.

Vytisknout

Obsah vydání | Čtvrtek 9.1. 2014