Koutek reklamní tuposti:
Pohoda dneška: Hádky, nevěry a bezcitný boj
25. 11. 2013 / Tomáš Koloc
Propagátor týdeníku Moje šťastná hvězda vymyslel pro svěřené periodikum slušný reklamní slogan: "Týdeník, který vás naladí do pohody"; a tuto pohodu dneška hned vedle ilustroval -- obálkou vybraného čísla časopisu s titulky: "Bezcitný boj o majetek!" a "Slavný herecký klan...: Hádky i nevěry!"
Tento billboard má podle mě dvě možná vysvětlení: buď vzácnou reklamní tupost, anebo slušný sabotážní výkon tvůrce, který se za investorovy peníze (podobně jako se to dělávalo za komunismu) rozhodl mezi řádky vyslovit svůj názor.
Za tip děkuji panu Jaroslavu Svobodovi.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pondělí 25.11. 2013
-
25.11. 2013 / Zakládejme odbory24.11. 2013 / O terorizování prodavaček v českých supermarketech23.11. 2013 / Jak postupovat proti otroctví23.11. 2013 / Británie zavede trest doživotí za moderní otroctví22.11. 2013 / Ukrajina zmrazila jednání s Evropskou unií22.11. 2013 / Nevyslovitelné hrůzy v zemi na pokraji genocidy22.11. 2013 / USA mohou na Ukrajinu uvalit sankce22.11. 2013 / Hospodaření OSBL za září 2013