Prezidentské volby aneb Dobré zboží reklamu nepotřebuje

22. 1. 2013 / Jiří Bátěk

O víkendu jsem brouzdal s malým synkem v pražském lesoparku a zrak mi padl na polepenou lavičku s podobiznou Schwarzenberga. Nevěřícně jsem zakroutil hlavou. Po příchodu do našeho domu koukám na nástěnku a co nevidím -- plakát Schwarzenberga. Otevřu internetové noviny a už na mě dychtivě čeká zpráva, jaké že "osobnosti" budou volit Schwarzenberga.

Jsem toho názoru, že skutečně kvalitní výrobky či zboží reklamu nepotřebují. To samé platí i o prezidentských kandidátech. Proč tak mohutná reklama a velmi nákladná kampaň? Vždyť bylo a je pořadů s kandidáty dostatek -- každý si může o adeptech na Hrad udělat vlastní názor a upřednostnit toho či onoho.

Jsem též svéprávný a umím se svobodně rozhodnout - nepotřebuji petice s podpisy umělců či tzv. "osobností" s tím, koho budou volit.

Když k tomu ještě připojím zprávu kandidátky prvního kola Táňi Fischerové o tom, že některá média (např. ČT) jí lživě přisuzují podporu Karla Schwarzenberga, pak už je to mediální manipulace, za kterou by se nemusel stydět ani Joseph Goebbels. Tady něco nehraje...

Kdo může mít tak obrovský zájem na tom, aby prezidentem byl právě Schwarzenberg?

Prezident jmenuje členy bankovní rady České národní banky, navrhuje nové členy Ústavního soudu a může významně ovlivňovat další vývoj v České republice. Takže buďme bdělí.

Vytisknout

Obsah vydání | Úterý 22.1. 2013