Moje zkušenosti s povinným ručením u České pojišťovny

3. 12. 2012

Rád bych také přidal své zkušenosti s Českou pojišťovnou. Tentokrát nebyl problém v penězích. Zjara letošního roku jsem se přestěhoval a musel jsem své vozidlo nechat přeregistrovat. Jakmile jsem dostal novou SPZ, okamžitě jsem volal na zákaznickou linku o novou zelenou kartu s novou SPZ. Celá záležitost trvala asi měsíc během kterého mi přišla každý týden nová zelená karta, na které byl vždy nějaký nedostatek. Nejprve jsem dostal kartu s původní SPZ, ale novou adresou. Po mém upozornění to tam kdosi prohodil, další telefonát a poslali mi původní kartu se starou SPZ i starou adresou, znovu jsem telefonoval a celá věc se podařila až napočtvrté. Vlastně ani nevím, co by se stalo, kdyby mě v mezičase zkontrolovala na silnici policie. Nakonec jsem ještě dostal další zelenou kartu s původní adresou a pak ještě jednu. Sečteno a podtrženo, převedení auta na novou SPZ trvalo měsíc a stálo mě slušný obnos na účtu za telefon. Mají tam bordel úplně ve všem, píše Daniel Sterzik.

Vytisknout

Obsah vydání | Pondělí 3.12. 2012