KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Herodovy "komputery"

1. 5. 2012 / Tomáš Koloc

Tato fotografie Ondřeje Němečka připomíná více než periferii Modřan (kde byla focena) některý ze záběrů Hitchcockova filmu Ptáci. Kromě toho, že vývěsní štít je vyveden v jazyce čenglish (slovo komputers v angličtině neexistuje, anglicky se slovo píše computers) se na firmě dá ocenit, že je upřímná. Účinek, který má "kyberprostor" na nejmladší děti, je velice podobný tomu, jaký na ně měla vláda legendárního krále Judey Heroda I. Ukrutného...

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Pondělí 30.4. 2012