KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Mražených? Sekaných? Mletých?
25. 4. 2012 / Štefan Švec
Člověk by nevěřil, co všechno je v Tescu k dostání.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás.
VytisknoutObsah vydání | Středa 25.4. 2012
-
25.4. 2012 / Národ stále podporuje ODS25.4. 2012 / Co se to děje, že se nic neděje?25.4. 2012 / Rada pro výzkum, vývoj a inovace ignoruje otázky mladých vědců týkající se její budoucnosti25.4. 2012 / Ministr Drábek dostal vynadáno od vlastních úředníků25.4. 2012 / Britská ekonomika je znovu v recesi25.4. 2012 / Krize státu je i krizí vědy25.4. 2012 / Veřejnost proti korupci vyzývá senátory, aby nesouhlasili se jmenováním Zdeňka Koudelky ústavním soudcem2.4. 2012 / Hodně klesající tendence24.4. 2012 / Všeobecná úvaha o štěstí23.4. 2012 / Jan ČulíkKalousek tvrdí, že kapitalismus, jemuž on stojí v čele, nedokáže lidem zajistit slušnou životní úroveň. Proč by ten režim měli tedy lidi podporovat?23.4. 2012 / V ČR se lidi dnes v práci bojí i špitnout23.4. 2012 / Sobotní pražská demonstrace byla školou demokracie23.4. 2012 / V Evropě zavládla krize legitimity29.3. 2012 / Hospodaření OSBL za únor 2012