KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Vypráskané Velikonoce!

30. 3. 2012 / Tomáš Koloc

Toto je titulní reklama kampaně obchodního řetězce Albert na některé výrobky, které budou v akci o letošních Velikonocích. Pokud vám přijde, že nabídka Alberta bude o Velikonocích ještě vypráskanější, než obvykle, a že do toho obchodu už vůbec nemá cenu chodit, pak byla antireklama úspěšná.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

Vytisknout

Obsah vydání | Pátek 30.3. 2012