KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Vypráskané Velikonoce!
30. 3. 2012 / Tomáš Koloc
Toto je titulní reklama kampaně obchodního řetězce Albert na některé výrobky, které budou v akci o letošních Velikonocích. Pokud vám přijde, že nabídka Alberta bude o Velikonocích ještě vypráskanější, než obvykle, a že do toho obchodu už vůbec nemá cenu chodit, pak byla antireklama úspěšná.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 30.3. 2012
-
31.3. 2012 / "Jsou opravdu blbí"1.4. 2012 / Pietní akt za umrzlé bezdomovce30.3. 2012 / Pasivní paneláky? Ano, to myslíme vážně!2.4. 2012 / Hodně klesající tendence29.3. 2012 / Josef Mrázek, Štěpán Forgáč, Zdena RadičováOzdravme občanskou společnost a donuťme politiky sloužit občanům29.3. 2012 / Polsko stíhá bývalého šéfa tajných služeb v souvislosti s provozováním tajného vězení CIA28.3. 2012 / Uwe LadwigProč by se i bohatí měli starat o stát, neboli O východisku z čistého šílenství?28.3. 2012 / Apel Českého helsinského výboru na média, aby informovala o menšinách a jejich příslušnících odpovědně28.3. 2012 / Experti se obávají výbuchu plynu v Severním moři28.3. 2012 / Postřeh z Prahy28.3. 2012 / V Anglii docházelo loni v létě k nepokojům, protože je půl milionu rodin společností "zapomenutých"29.3. 2012 / Hospodaření OSBL za únor 2012