31. 10. 2003
Mediální bubáci pro všední denMají média něco sama podporovat aneb K dobročinnosti se nečuchá ?z tiskové zprávy Asociace Film a sociologie
Podstatným zdrojem současné moci sdělovacích prostředků je to, že se bez jejich podpory neobejde celá řada činností. Inzerenti to dobře vědí, proto neváhají kupovat reklamní plochu a reklamní čas. Jsou ale činnosti, které na reklamu nemají prostředky - a přece potřebují, aby se o nich vědělo. Co mají tedy dělat kulturní zařízení, neziskové organizace, či charitativní spolky? Mají shánět finance na drahou reklamu, mají se smířit s mediální neviditelností? Nebo mají sdělovací prostředky ve veřejném zájmu tyto činnosti podporovat tím, že o nich dají vědět ve zpravodajství, na zvláštních stránkách, ve zvláštních pořadech? Veřejnoprávní média - média veřejné služby TÉMA BL
Člověk v tísni TÉMA BL |
Společenská odpovědnost médií - je-li nějaká - a její síla a podoby, jakož i její vztah ke svobodě projevu a tvůrčí volnosti budou tématem úterního večera 4. listopadu 2003, Diskuse začíná v 19.00 hodin v klubu AVION, Heřmanova 25, Praha 7.
Večery se konají za finanční podpory Ministerstva kultury ČR. Na přípravě večerů se autorsky podílejí Jan Jirák z katedry mediálních studií UK FSV, Jiří Pittermann (pedagog DAMU, bývalý programový ředitel ČT), Pavel Koutecký (filmový režisér), Michaela Stoilova (dramaturgyně) , vstupné je přitom 40,- Kč ... |