3. 1. 2002
Klamavá reklama v MFD |
Před několika dny spustila MFDNES masivní reklamní kampaň, která uváděla, že čtvrteční magazín přinese rozhovor s prezidentem USA Georgem Bushem. Protože za léta praxe vím, jak je složité takový rozhovor získat, upřímně jsem předem smekal, napsal nám jeden pražský novinář. Pokračuje: Koupil jsem si i proto minulý týden čtvrteční MFDNES a stejně jako statisíce jiných čtenářů jsem zjistil, že jsem byl oklamán. Rozhovor s Bushem bylo pouhé přetištění textu z týdeníku Newsweek. Nevím, ale myslím, že jde minimálně o klamavou reklamu, nebo ještě něco horšího. Je to asi jako si koupit švýcarské hodinky a pak zjistit, že jde jen o jejich thajskou kopii...Podle mého názoru se tak rozhodně nestalo poprvé a děje se to v obměněných podobách i v jiných novinách. |