Coca Cola chce bojovat proti obezitě
9. 5. 2013
Firma Coca-Cola oznámila, že chce začít pomáhat v boji proti obezitě. Na lahvích a plechovkách svých limonád bude výrazněji označovat počet kalorií a bude podporovat pravidelný tělesný pohyb u zákazníků. Tuto politiku zavede ve více než 200 zemích světa. Chce odstranit dojem, že její cukrové limonády přispívají k růstu globální obezity. Nebude také od nynějška zaměřovat svou reklamu na děti mladší 12 let, což je politika, kterou praktikuje v Británii už od roku 2009.
Podrobnosti v angličtině ZDE
VytisknoutObsah vydání | Čtvrtek 9.5. 2013
-
9.5. 2013 / Američané nechovají včely, ale pokusné králíky9.5. 2013 / Jindřich Šídlo: Jste neuvěřitelný dobytek9.5. 2013 / Šídla v pytli neutajíš9.5. 2013 / Od segregace k inkluzivitě9.5. 2013 / Princ Charles zaútočil na klimaskeptiky9.5. 2013 / Jako příslušník chudiny přijdete v USA o zuby9.5. 2013 / Stephen Hawking odmítl jet do Izraele9.5. 2013 / Coca Cola chce bojovat proti obezitě9.5. 2013 / Poznámka k trojrozměrnému tisku9.5. 2014 / Jan ČulíkJaksi se vytratilo, že v květnu 1945 podstatně přispěli k osvobození Prahy vlasovci9.5. 2013 / Vlasovova "Ruská osvobozenecká armáda"7.5. 2013 / Odmítáme Návrh transformace Národního divadla7.5. 2013 / O antikomunismu7.5. 2013 / Jan ČulíkO dědictví Margaret Thatcherové na rozdíl od pana Urbana z osobní britské zkušenosti7.5. 2013 / Paul Krugman a jeho boj proti vládním škrtům7.5. 2013 / Zrušení tarifů mezi EU a USA "zvýší příjem každé čtyřčlenné rodiny v EU o 14 000 Kč ročně"19.3. 2013 / Hospodaření OSBL za únor 2013