Jak Pardubický kraj ničí železniční infrastrukturu
4. 10. 2012
Sabotáž jízdních řádů, zfušovaná data, netransparentnost a ignorace připomínek
Před krajskými volbami plní první stránky novin mediálně vděčné kauzy a na okraji zůstávají problémy, které hrozí způsobit nevratné škody. Před rokem naplno běžela příprava tzv. optimalizace veřejné dopravy v Pardubickém kraji, která ji po jejím spuštění v prosinci 2011 rozvrátila a mnoho cestujících vyhnala do aut. Kraj se chvástal, jak spolupracuje s obcemi a využívá jejich připomínek, obce si stěžovaly, že je kraj ignoruje a dělá si, co chce, občan si stěžoval, že ho ignorují obce i kraj. Jak dopadly tolik proklamované a v jiné větě opět zpochybňované úspory se už asi nedozvíme a sama představa o nárůstu cestujících byla iluzí. Kraj nebyl schopen poskytnout data o počtech cestujících na tratích, které opustil, a podle některých svých tvrzení snad tyto počty ani nezná, píše Pavel Prchal.
Kompletní článek ZDE
Obsah vydání | Čtvrtek 4.10. 2012
-
4.10. 2012 / Turecký parlament schválil vojenské operace v Sýrii4.10. 2012 / První americkou prezidentskou debatu vyhrál Romney4.10. 2012 / Británie naprosto zvrzala privatizaci svých železnic4.10. 2012 / Jak Pardubický kraj ničí železniční infrastrukturu3.10. 2012 / Turecko zaútočilo na cíle v Sýrii3.10. 2012 / Časť z Vás za riekou Moravou úplne zošalela3.10. 2012 / Roman Joch je "člověk zvláštního ražení"2.10. 2012 / Zdravotnictví jako oběť chtivosti pojišťoven3.10. 2012 / Saakašvili přiznal porážku3.10. 2012 / Neschvalujme násilí proti prezidentovi3.10. 2012 / Britské listy nevedou předvolební kampaň3.10. 2012 / Bahrajn: Nepokoje po pohřbu opozičního aktivisty4.10. 2012 / Hospodaření OSBL za září 20124.10. 2012 / Hospodaření OSBL za srpen 2012