KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Pojištění povinné i pro nevlnné
27. 7. 2012 / Tomáš Koloc
Tato, zdánlivě invenční reklama vykazuje tentokrát reklamní tupost grafického charakteru. Díky "vtipné" typografické klauniádě s "prodloužením" horního malého i je pojištění firmy Generali povinné i pro nevlnné...
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 27.7. 2012
-
27.7. 2012 / Ilona ŠvihlíkováIdeologická bitva o minulost -- bariéra pro hledání alternativ v České republice27.7. 2012 / Premiér Cameron se omluvil Severní Koreji27.7. 2012 / Mario Draghi: Euro je "nezvratitelné"27.7. 2012 / Sýrie: Den poté27.7. 2012 / Syrské vládní jednotky obkličují Aleppo27.7. 2012 / Rekordní vedra v USA se rapidně zhoršují26.7. 2012 / Kalousek jako vítěz od Lipan26.7. 2012 / Nový šéf Světové banky chce zlikvidovat chudobu25.7. 2012 / Sekání kosou, neboli kosení25.7. 2012 / V Grónsku začal tát led bezprecedentní rychlostí3.6. 2012 / Hospodaření OSBL za květen 2012