KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Upřímnost nade vše
20. 4. 2012 / Štefan Švec
Není nad to, dokumentovat výhradu z reklamního letáku přímým příkladem. Tak jak to umí třeba Kaufland.
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pátek 20.4. 2012
-
22.4. 2012 / Ve Francii zaznamenali lepenovci obrovské zisky21.4. 2012 / Karel DolejšíNečas straší "politizací", levicí, dluhy a nezaměstnaností - jak se dalo čekat21.4. 2012 / Roman Smetana se v Praze sám přihlásil policii20.4. 2012 / Aktuální události v Bahrajnu20.4. 2012 / Daniel VeselýŠéf Hizballáhu podporuje v Palestině vznik státu, kde by společně žili muslimové, židé a křesťané20.4. 2012 / Elektromobilita není všelék, ale uleví20.4. 2012 / Iniciativa Nenávist není řešení ohlásila v Břeclavi shromáždění, blokuje tím možné trasy antiromských pochodů20.4. 2012 / Skleněné dny na Vltavě2.4. 2012 / Hodně klesající tendence17.4. 2012 / Zprávy, které nemají názor19.4. 2012 / Index bídy: Nízké sociální postavení škodí zdraví. Biologové právě začínají chápat proč19.4. 2012 / Jak Británie v minulosti páchala zvěrstva19.4. 2012 / Uwe LadwigPokud to není rasismus, je to idiocie, aneb Z varování před nacisty se těžko někdo poučí19.4. 2012 / Mezinárodní měnový fond zoufale shání další peníze18.4. 2012 / Jedy nejen v potravinách18.4. 2012 / O romské sbírce pro zraněného chlapce v Břeclavi29.3. 2012 / Hospodaření OSBL za únor 2012