KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:
Nenakupujte! Obchod!
16. 4. 2012 / Štefan Švec
Když někde parkujete vy, tak určitě nechcete, aby tam parkoval někdo jiný. Ale označkovat si vlastní místo tímhle způsobem moc nefunguje. Logo firmy nevypadá jako součást nápisu, takže kolemjdoucí si spojí dvě graficky i významově korespondující části textu v oranžových polích. A nestačí se divit. Nechoďte tu! Chodník!
Proč tento koutek?
Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.
VytisknoutObsah vydání | Pondělí 16.4. 2012
-
16.4. 2012 / Čína a USA tajně hrají společné "válečné hry"16.4. 2012 / Iniciativa Za svobodné vysoké školy odmítá zavedení zápisného a do Týdne protestů jde s bohatým programem16.4. 2012 / Obama opustil Británii ve věci Falklandských ostrovů16.4. 2012 / Základní registry, aneb jak vyhodit miliardy oknem16.4. 2012 / Emil RumlOtevřený dopis poslancům Horníkové (ODS), Markové (KSČM), Orgoníkové (ČSSD) a Štětinovi (VV) -- a nejen jim16.4. 2012 / Polovina Británie je postižena suchem15.4. 2012 / Talibán v Afghánistánu přešel do protiútoku13.4. 2012 / Státem legalizovaná lichva13.4. 2012 / Nestydatost!29.3. 2012 / Hospodaření OSBL za únor 2012